2015. szeptember 28., hétfő

It's a hard day's ....night

Ma egesz nap ez a Beatles szam jart a fejemben.
Nagyon nehez napunk volt,nem is emlekszem mikor volt utoljara ilyen.Extra nyugosek voltak mindketten,talan d.u. 4 korul lett konnyebb veluk csak.
Addig minden dupla idot vett igenybe,igy a fel napot a konyhaban toltottem.Amig R. inget vasaltam,addig szenne egett a hus(persze R. varta az ebedet),en meg a serpenyot ratettem a pultra,de a munkalap tuzallosagat valoszinuleg nem joval 100 foknal forrobb edenyekre ertik....igy jo nagy feluleten felpattant a festek.Akkorat szolt,hogy nem tudtam mi robbant el.
Melissa alig aludt napkozben,igy o mar alszik,de Ezra meg hancurozik,remelem nem sokaig,mert varom haza Ferjet az uveg borral....ugy erzem szuksegem van egy poharkara...
Remelem az ejszakank jobb lesz....2 napja Melissa 1x ebred,Ezra viszont nagyon gyakran.O,aki jo alvo volt.

4 megjegyzés:

fenci írta...

Néha azon kapom magam, ha kisgyerekeket látok, hogy hiányzik ez az időszak :-) viszont magam sem tudom, hogy is birtam ki az első 2-3 évet. Kitartást Neked, lesz ez még jobb is!

Vildi írta...

Mar merfoldkovekkel jobb,mint volt....varom,hogy meg jobb legyen :)
Viccet felreteve,a lanyom vagy 3 honapon keresztul egyfolytaban sirt(szerencsere ejjel aludt),na ez kemeny volt....

fenci írta...

Tényleg? az enyém is! sőt olyan is volt, hogy ő szopizott én meg ebédeltem... mert nem volt hajlandó hallgatni tiz percet sem, amig nyugodtan megettem volna az ebédemet. Vagy elmentem wc-re... alvásról ne is beszéljek :-) és ő az anyásabb most is - szerencse, hogy a kicsifiam olyan áldott türelmes, önálló természetü !

Vildi írta...

Nalunk is a fiu kis turelmes volt mindig.Neha sajnalom is szegenyt,olyan erzesem van,hogy nem akkor torodom vele,amikor szuksege lenne,hanem amikor epp raerek :(