2015. szeptember 20., vasárnap

First and last

Meg soha nem voltunk veluk etteremben es szerintem(meg Ferj szerint is,hihi) egy jo ideig nem is megyunk .
Az autoban angyalkak voltak,hazafele mondta is Ferj,hogy mennyire eldicsertem oket,inkabb hallgattam volna.Valami brutal volt,persze a legrosszabb az volt,hogy tobb,mint egy orat vartunk az ennivalora,addig kellokeppen bemelegitettek a gyerekek.Ezra szerintem meg igazan "rossz" nem volt soha,na de ma....valami hihetetlen ereje van,nagyon kell figyelni mihez nyul,mert azt lehuzza,elboritja,nagyon nehez elvenni tole.
Enni akartak volna,de kizarolag fel-le maszas kozben....hiaba vitte el Ferj az egyiket,hogy egyek "nyugodtan"(haha) es etessem a masikat,lehetetlen volt.
En naiv gondoltam,ha mar Melissa jarkal,hat lerakjuk a foldre es elsetalgat ott...aha,amint elszabadult mellollunk a szomszedok taskajanal volt egy kis kotoraszasra.Azert vannak furcsa szulok is,egyik anyuka rogton eltette a kis fa autot,amint Melissa feleje nyult.
Lenyeg a lenyeg,gyorsan felzabaltunk mindent meg se ragva es boldogan autoztunk hazafele.Az uton vegig aludtak,mint a kisangyalok....hat lehet haragudni rajuk?

Az etterem (egyik) reme


Nincsenek megjegyzések: