2015. március 27., péntek

Pipa

-keresztelo kipipalva
-elso virozis ugyszinten...Melissa a szerencses ,szegeny kohog es szivni kene az orrat,de az elektromos orrszivo,amit ma meregdragan vettem semmit nem sziv ki....valami homeopata bigyokat kaptunk,ami szerintem annyit fog erni,mint a hasfajas elleni  annak idejen.
Nincs baj,nem kell amugy gyogyszer,mert nem piros a torka...a doki szerint tuti nem lesz laza ezutan sem.
-es kipipalva az is,amit nem vartam,van tejem,de mar nem eleg mindkettonek,szopizas utan meg megisznak 100 ml korul(neha kevesebbet).
-sargarepa,petrezselyem,barack,alma,cukkini kostoltatasa(Melissanak elso nap izlett a sargarepa,a masodikon  ette,de minden falat utan osszerazkodott...ma a cukkinit valosaggal utalta es eroltette a hanyas tole.Nem eroltetem,amugy sem akartam meg elkezdeni a hozzataplalast).

Amugy naprol-napra edesebbek...mar most szomoru vagyok,hogy olyan hamar megnonek.
Melissa igy szorakoztat mostanaban minket.Imadom!

Nincsenek megjegyzések: