2015. március 11., szerda

Tavasz

Par napja igazi tavasz koszontott be es bar nincs tobb 8-10 foknal a deli orakban amikor setalni megyunk,azert a napon bizony nagyon meleg van.Hirtelen rajottem,hogy a nemreg vasarolt tavaszi dzsekijeik nem is annyira vekonyak es nemsokara tul melegek lesznek mar.
A babak naprol -napra edesebbek,mar nem csak fekszenek es alusznak seta kozben,egyre erdeklodobbek,igy minden nap ki kell vennunk valamelyiket,mert annyira sir,hogy a masik se tud aludni tole.Kezben vinni masfel orat viszont nagyon nehez lenne,de igy legalabb rajottunk,hogy egyszerubb beulni a kozelben levo jatszoterre es miutan kinezelodte magat az epp aktualis "nemalvo"egyed,berakjuk a kocsiba es 5 mp mulva mar alszik o is.
Igy legalabb nem a kipuffogogazban "levegoztetjuk" oket,mert a jatszoter egy park kozepen van...mondjuk a park is az ut mellett,de mellekes.Nem ugyanaz....csak majdnem:)
Kozben nezegetem a "kinalatot",lehetseges jovendobeli jatszotarsak ugyeben.Egyelore van jopar babakocsis anyuka,de meg baratkozas nincs senki reszerol.Mindenki elvezi,hogy alszik a gyerek es csendre vagyik,nem csevejre.Majd ha szaladgalhatunk utanuk gondolom valtozik a helyzet.Habar szerintem en nem fogok(tudni) baratkozni,ugy vettem eszre en leszek az egyetlen aki ket kulonbozo iranyba fog futkosni egyszerre.Senkinek nincsenek ikrei.
Varom mar,hogy egyedul is ki tudjak mozdulni veluk es ne kelljen naponta jonniuk a szuleimnek is ,egyre nehezebben viselem,hogy mindent jobban tudnak nalam.Azert meg mindig jobban viselem ezeket,mint anyos "tav-tanacsait"....par hete pl. naponta telefonalt Bpestrol,hogy ne szoptassak tobbet.Nem reszletezem,aki szult mar es szoptatott erti mirol beszelek.Annyira orulok,hogy elegendo tejem van mindketto reszere (anno egyszem lanyomat tapszereztem is,remelni se mertem,hogy most sok tejem lesz )es ilyen egeszsegesek.....nagyon kiborultam.

Nincsenek megjegyzések: