2015. február 9., hétfő

Nyugalom

van minden teren.Nagyon jo a gyerekekkel mostanaban...
Kozben lazas voltam kemeny fel napig,utana 3 napig fajt a torkom.Azota jol vagyok.Apu beteg,igy vasarnap anyuval setaltunk.Nem volt konnyu feloltozve oltoztetni oket,mire elindultunk mi le voltunk izzadva.Ugye altalaban Apu lemegy,kiveszi a kocsit a garazsbol,Anyu is lehoz egy gyereket,majd o marad itthon. Ma nem mentunk ki,mert fujt a szel,nagyon hideg volt....es ugy nez ki a kovetkezo negy napban is hideg lesz,igy nem setalunk.
Emm elkezdett fogni.Tudatosan nem nyulnak meg targyakert,ami a kezukbe akad azt fogjak kis ideig,a takarojukat is folyton huzigaljak,de ma rajtakaptam Emmet,amint odanyult a parnahoz es lerantotta rola a takarot(azert tettem oda,hogy gondolja mellette fekszem-soha nem jon be a trukk,kulonben).
Tegnap az utobbi idonk legrosszabb ejszakaja volt,felvaltva ebredtek .Ezra mar nemigen szokott.
Megint minden ruhajuk egyszerre jo....ez ugy nez ki,hogy kb ugyanazt a par kapott,hasznalt darabot hordjak,az ujakat meg kinovik anelkul,hogy legalabb parszor rajuk adtam volna.

Nincsenek megjegyzések: