2015. február 10., kedd

Alvas

A tegnapi ejszakank se volt jobb...5tol ebren voltak es mindketten teli torokbol orditottak,amig elkeszitettem Ezranak a tapszert.Emmet szopiztattam,majd belealudt es gondoltam gyorsan Ezraval is osszebujunk egy kis vigasz-szopizasra.
A vege az lett,hogy futolepesben keszitettem meg egy adag tapszert(60 ml szoktam,mert mellette szopizik is Ezra/Emm altalaban CSAK szopizik/,90et csak akkor,ha ugy gondolom nem sok tejem maradt szamara),mert folytattak az orditast.
Aztan peluscsere(ezt egy ideje nem szoktam mar ejszaka,egyreszt mert Ezra pl alig pisis reggel es o nagyon ritkan ebred ejjel 1 ,max 2x es rovid/vagy nem is akar,csak simogatasra vagyik/szopizas utan alszik tovabb....masreszt meg azert,mert akkor  felebrednek/igy Emm,meg ha gyakran is ebred,legalabb felalomban van es altalaban vissza is alszik szopi utan/kozben/)es mar vissza sem fekudtem,mert R.-t ebresztenem kellett.
Emm visszaaludt a hintaban,Ezra meg a pihenoszekben uldogelt mellettem a konyhaban jokedvuen a korai idopont ellenere.

Aztan egybol bealudt,igy visszakerult a kisagyba.
Varom,hogy R. suliba induljon ,aztan Emmet is probalom visszacsempeszni az agyba es hatha meg alszunk egy oracskat...

Nincsenek megjegyzések: