2016. szeptember 4., vasárnap

Lehetek

Buszke...de nem is,inkabb elegedett...
Ugye nyaralas ota delben bekuldtem oket alvaskor a szobaba es egyedul elaludtak.
Ketszer sikerult este is,de aztan folyton kijottek...ma volt harmadik esteje,hogy megint bekuldtem oket....es annak ellenere,hogy Ezrat neha a foldon talalom,elalusznak egyedul...el se hiszem,hiszen Renivel kb 8 eves koraig ment a "nem alszok egyedul" mizeria.
Egyik elonye az ikersegnek...gondolom :)
(Amugy nem ertem Ezra foldon alvasat...egyik ejjel veletlenul megebredtem,o a parkettan aludt...ugye a teraszajto buktatva van...jeghideg volt szegeny...betettem a kisagyaba,nyogdecselt..gondolom mindene fajt a kemeny foldtol...).
Erdekes,mennyire valtakozo,hogy melyikuk alszik el hamarabb es konnyebben...most ismet Melissa a szerencsesebb...magara huzza a takarot(lehet 27 fok is)es 2 perc mulva mar alszik is.
Neha igy talalom oket ...ilyenkor csordultig van a lelkem...

Nincsenek megjegyzések: