2016. szeptember 15., csütörtök

Hiszti

Irtam a par napja kezdodott delutani hisztikrol...hol vannak azok  mar?!Visszasirom oket:)
Most gyakorlatilag egesz nap megy a hiszti.Barmiert.
Mar a parkban is fetrengett a foldon,en meg kinomban rohogtem...habar lehet csak en ereztem ugy es inkabb vicsorogtam?Az az igazsag,hogy nem vagyok amugy se egy turelmes tipus,igy jocskan probara teszi az idegeimet.Idegessegemben meg egy kavet iszok,attol meg meg idegesebb vagyok es jol felporget...
Hetvegen egy tavoli varosba megyunk eskuvore,terv szerint mindkettejuket itthon hagytuk volna...este elalvas elott jott a felismeres,hogy nem hagyhatom....anyumnak hatgerincserve van.Meglennenek ok,de sajnalom anyukamat...igy gyors merlegeles utam Melissat visszuk. O neha meg szopizik is es jelenleg vele nehezebb.Szakad meg a szivem Ezraert,nagyon fog neki hianyozni Melissa....nem is voltak meg soha kulon ejszaka.
Igy jovunk haza a jatszoterrol(tevedes ne essek,nem maradni szeretett volna ,ott se tudta mit akar,igy biztos ami biztos,hanyattvagta magat a porba es orditott)

Nincsenek megjegyzések: