2014. december 13., szombat

Naponta kene irjak,mert eszrevettem,hogy neha arra sem emlekszem,mi tortent mult heten pl.
Annyira megszoktam ,hogy anyukam naponta jon,hogy teljesen bepanikoltam,hogy 2 napra elutaztak.Ocsem kisfia 1 evet tolt ma es nagyon ritkan latjak ot.De megoldom,nem gond.
 A hasfajas ritkult,viszont M. felszokott kezbe(erre sem emlekszem hogyan tortent,anyukam es Ferj szerint "o volt a kicsi,na meg a koldokserv..."),igy ha egyedul vagyok eselyem sincs szegeny Ezraval is foglalkozni.Ha meg itt van anyukam akkor szinten ez a helyzet,mert egyikunk fogja Melissat,a masik meg vegzi a hazimunkat.Nagy szerencsem van anyukammal,soha nem fogom tudni meghalalni neki.Gyakorlatilag o csinal mindent "te inkabb pihenj"felkialtassal.
Az ejszakak valtozoak,tobbe-kevesbe atalusszak,de olyan is elofordul,hogy egyikuk vegigorditja.Mindig kesonfekvo voltam,igy ha egyben alszom 2-3 orat az nekem boven eleg.Azert lehetne rosszabb is.
Ami nem jo az az,hogy iszonyuan zavarjak egymast.Mondjuk ha Ezra elalszik,ot nem zavarja semmi,Melissanal valtozo a helyzet,de ha egyszerre fekszunk le esely sincs arra,hogy elaludjanak.
Eddig ha egymas melle tettuk oket Ezra repesett az oromtol,Melissa viszont torka szakadtabol orditott.Mult heten vegre o is felfedezte Ezrat es "beszelgettek" par percet:





Nincsenek megjegyzések: