2015. augusztus 13., csütörtök

Augusztus

Tul vagyunk egy 5 napos Fekete-tengeri "pihenesen"😃
Leginkabb azert mentunk,mert a haziorvos azt mondta jot tesz a gyerekeknek az ottani levego.En szivem szerint itthon maradtam volna,esetleg a kozeli(bb) furdokre mentem volna veluk.
Osszegezve:arrafele a 10 oras utbol 8at vegigorditottak,muszaj volt kivennem Melissat,mert allt fel a hordozoban,ajulasig orditott es nem erdekelte,hogy az ov vagja a nyakat.Ezra valamivel jobban birta,de csak par fokkal.
Hazafele kerulouton jottunk,evek ota szerettem volna latni a Transfagarasan-t,a ferjem soha nem akarta....mostanig.De nem mondhatnam,hogy elveztuk is.Igy az utunk 12 oras lett,amibol mindketten 11-et vegigorditottak.Jol jott volna ket extra kez,hogy mindkettot tudjam kivenni a hordozobol.
A tengeren nem volt gond veluk,ket kulon szobat foglaltunk ,en aludtam Melissaval,Ferj Ezraval.O szerencsesebb volt,Ezra nem ebredt egyaltalan.Melissa neha felsirt,de aztan aludt tovabb.

Ezra pontosan 10 kg,Melissa meg 9 .Tartjak az 1 kg kulonbseget.
Es a vegere egy kis erdekesseg:Ferj tegnap nem erezte jol magat,semmit nem evett(nala ez tenyleg a betegseg jele),szedult es azt mondta mindene faj.Elment az orvoshoz :faradtsag.5 napig vette ki ugy istenigazabol reszet a gyereknevelesbol...es akkor en?!
Persze,szerintem a varosban elfogyasztott ennivalo a ludas,de jot derulunk rajta azota is....o ragaszkodott hozza,hogy egyedul vigye fel naponta x-szer mindkettejuket a 2. emeletre a hotelben,merthogy cipelem en eleget itthon oket.

2 megjegyzés:

fenci írta...

Bocsi, de lányoknak néztem őket - nagyon hasonlitanak ! és most néztem meg a profilodat - és egy országban is élünk :-) A férjed állapotán jót mosolyogtam - igen, az Anyukák nem fáradhatnak el - és kész :-) A tenger nálunk is egyik kedvenc uticél - mi augusztus utolsó hetében megyünk majd az idén :-)

Vildi írta...

Semmi baj :)
Igen,tudom,hogy egy orszagban elunk,en mar reg olvaslak....kulonben irtam is neked facebookon,mikor par napig titkositottad a blogodat.
Nagyon hozzam nott,hianyozna(es kepzeld csakis azert talaltalak meg-veletlenul-mert azonos a csaladneved a sogornom lanykori nevevel.O csikszeredai)